۱۳۸۹ شهریور ۱۵, دوشنبه



دلم میخواد کمی تغییر کنم,نکه بشینم و خود پیشینم رو تحقیر کنم,فقط میخوام زندگی رو یه جور دیگه تعبیر کنم.بیشتر گیرم به خودمه ها, بیشتر ترجیح میدم خودمو یه جور دیگه تصویر کنم.فک کنم باید بیشتر از اینا توی کارام تدبیر کنم,کاش می شد برم یه جایی برا خودم بشینم و شکستگی های دلم رو تعمیر کنم .از همه مهمتر کاش میشد اینقدر توی روز هام "اشتباه کردن" رو تمرین نکنم..یا دیگه حداقل کاش میشد خوب شدنم رو تسریع کنم... 

دلم میخواس لبخند رو ترویج بدم,وقتی یکی و میبینم بهش محبت تحویل بدم نه که دو تا ابروی گره خوره لب های جمع شده و نگاه بی تفاوت!!!!! 

دوست داشتم بزرگ بودم بزرگ بودم بزرگ بودم مهربان بودم لبخند بودم مهر بودم بخشش بودم ,سرتاسر عشق بودم 

ولی خب نیستم...نیستم دیگه...حالا که چی؟ 

کاش میشد حداقل این قدر از اینی که هستم ناراضی نبودم 

اما هستم 

از اینی که هستم ناراحتم.. 

یه جورایی حالم از خودم و دنیا گرفته ست... 

اشتباهاتم زیاده... 

اشتباهاتم زیاده... 

اشتباهاتم اشتباهاتم اشتباهاتم زیاده زیاده .... 

دلم میخواد تبدیل شم به اون آدم بی نقصی یا حداقل کم نقص,که توی ذهنم از خودم ساختم....اون آدمی که با خود واقعیم خیلییی فاصله داره.... 

کاش میشد تغییر کنم....واقعا واقعا دلم میخواد کمی تغییر کنم 

۲ نظر:

  1. همین که اینجارو راه انداختی یعنی توی مسیرشی. :) موفق باشی

    پاسخحذف
  2. فکر می کنم بتونم کمکت کنم
    فرشید
    shroshan.persianblog.ir

    پاسخحذف